Клиентът винаги има последната дума, но преди това стои моята
Споделя новият главен консултант на MARTIN’S г-жа Дими Давидкова.
Тя е в бизнеса с недвижимите имоти от над 20-ет години. За дългия период на професионалната си дейност нееднократно се е доказвала като водещ експерт консултант на недвижими имоти, реализирал десетки продажби. В MARTIN’S е от самото ѝ основаване през 2009 г. Била е ментор на множество начинаещи консултанти, някои от които в последствие утвърдили се като топ консултанти не само в MARTIN’S, но и за други водещи агенции за недвижими имоти в страната и чужбина. Нейната философия е, че „Клиентът винаги има последната дума при една сделка, но за да има това право, трябва преди това да е казана моята!“. Разговаряме с нея по повод разширяването на бранда MARTIN’S в сферата на услугите.
Здравейте г-жо Давидкова, поздравяваме Ви за полученото признание, че сте отличена от собственика на MARTIN’S Вяра Апостолова за главен консултант. Споделете какво е усещането.
Разбира се, че усещането е радостно. Вече като главен консултант, осъзнавам гласуването ми доверие от страна на ръководството на Компанията за нейното развитие. Това повишаване доказва първо на мен и след това на останалите колеги, че начинът ми на работа, който с годините съм вършила, е правилният, надеждният и успешният. На този тип работа като бизнес методология съм се стремяла да науча и моите стажанти. Радва ме, когато някои от тях вече имат успешни кариери, като консултанти на недвижими имоти. А трябва да уточня, че тази вид дейност е много специфична, защото консултантът трябва да съумее да удовлетвори в максимална степен желанието на клиента, без да забравя обаче да го отрезвява, понеже невинаги неговите желания са изпълними, реализуеми.
По рейтингова класация на Компанията Вие имате висок коефициент на реализирани сделки.
Да, така е. Това се постига с много работа и постоянно сверяване на часовника с най-новите и актуални тенденции в бранша, които клиентите по един или друг начин разбират и следват. Недопустимо е консултантът да не e запознат с тях и да разчита на представите на клиента. Това е рисковано, защото често пъти те са импулсивни, а не реалистични. Успешните ми сделки се дължат на реалистично консултиране на клиентите, съобразявайки се с техните изисквания.
Предизвикателство ли е за Вас стратегията за развитие на MARTIN’S?
Естествено! Всяко ново начинание е предизвикателство, още повече когато касае надграждане на вече съществуващо и доказано. Благодаря на ръководството на Компанията, че при изготвянето на стратегията поиска и моето мнение. Убедена съм, че това което скоро ще оповести Компанията ще е без аналог в конкурентните агенции. Стратегията е съобразена с необходимостта клиентите да бъдат максимално улеснени, задоволени и не на последно място сигурни, че изборът им е бил правилен. Целта е MARTIN’S да не бъде само посредник за реализиране на една сделка, а постоянен партньор със своите клиенти.
28.08.2019 г.
MARTIN’S