Много повече от добра агенция за недвижими имоти

Вяра Апостолова, основател и управител на MARTIN’S, за принципите, които създават качество и доверие.

Доверието е важно за всеки бизнес, но когато става въпрос за недвижими имоти, значението му нараства неимоверно. Затова разговаряме с Вяра Апостолова, основател и управител на специализираната компания MARTIN’S. През годините тя доказа, че умее да заслужи доверието на клиентите си с емблематичната комбинация от лоялност, коректност и отговорност към клиентите, от която печелят всички страни.

Какво е MARTIN’S и каква експертиза стои зад компанията?

Основана през 2013 г., MARTIN’S е агенция за недвижими имоти, която е естествено продължение на професионалната ми кариера в сферата, започнала през далечната 1998 г. Професионалният опит е изключително важен за изграждането и управлението на всеки бизнес. Един бизнес не може да устои на предизвикателствата, ако не се менажира професионално и с далновидни политики.

Тръгнала съм от най-ниското стъпало в кариерната стълба и съм работила с много упоритост, последователност и фокусираност. Партньорите и клиентите са ми гласували високо доверие, което винаги съм се стремяла да оправдая. Внедрявала съм добри практики, които са водели до успешни резултати. Всичко това определя и експертизата зад MARTIN’S – солиден професионален опит, коректност към бизнес партньорите ни, екипна работа, ценене на труда на служителите и задължително поставяне интереса на клиента на първо място. Затова MARTIN’S се утвърди като лоялна и коректна фирма.

MARTIN’S се появи в най-предизвикателната година за пазара на недвижими имоти. Как успяхте да се превърнете в синоним на качество?

MARTIN’S беше основана в наистина трудни години. Глобалната финансова криза от 2008 г. доведе до фалита на редица големи компании в България и по света. За да устои, бизнесът трябваше да се преориентира. Кризата оказа и ползотворно влияние върху бизнеса. Тя открои проблемите в него, накара го да е по-отговорен и гъвкав в политиките си. Много нелоялни компании изчезнаха. Останаха авторитетните компании, показали отговорно отношение към клиентите си.

По време на кризата управлявах собствен франчайз. Основах MARTIN’S в годината, когато секторът започна да се възстановява, като взех предвид особеностите на момента. Компанията бързо се разви и наложи като бранд. Днес MARTIN’S е разпознаваема и е синоним на високо качество в услугите, свързани с недвижимите имоти.

Какви принципи следвате при работата с клиенти?

MARTIN’S гради политиките си на три принципа: лоялност, коректност и отговорност. Те са в основата на създаването на доверие. Лоялността се изразява в екипната работа на служителите, коректността е към самия бизнес, а отговорността – в отношението към клиентите. Ако някой от тези принципи отсъства или е недостатъчен, трудно ще се създаде доверие в клиента. Спазването им е изключително важно, за да се гарантира високо качество на услугите на MARTIN’S. Етичният ни кодекс се базира на тях, поради което и клиентите ни предпочитат.

Списание „VAGABOND Bulgarias English Magazine„, брой 173, март 2021 г.

04.03.2021 г.

MARTIN’S

You don't have permission to register